اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور

دوندگان نوجوان همدانی راهی کرمانشاه شدند

دبیر هیئت دو و میدانی همدان از اعزام تیم منتخب نوجوانان استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.

دوندگان نوجوان همدانی راهی کرمانشاه شدند

مسعود بنوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ورزشکارانی از 31 استان کشور از امروز پنجم اردیبهشت ماه به مدت دو روز به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس نظر کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون، مواد مسابقات 100، 200، 400، 800، 1500، 5000، 2000 مانع، 110 مانع، 400 متر مانع، پرش طول پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، نیزه، چکش و وزنه است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان تصریح کرد: سهمیه استان‌های شرکت‌کننده بر اساس اطلاعیه مسئولان برگزاری مسابقات در گلستان، فارس، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، خوزستان هشت نفر و الباقی استان‌ها شش نفر است که طی دو روز در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی تیم منتخب استان همدان در این مسابقات با هفت ورزشکار در 10 ماده به رقابت می‌پردازند که مصطفی قاسمی به عنوان مربی این تیم نوجوان و خوش‌آتیه استان را همراهی و هدایت می‌کند.

بنوان خاطرنشان کرد: امین کریمی در 200 و 400 متر سرعت، ایمان طالبی در 800‌ متر نیمه استقامت، علی مرادی در  1500 نیمه‌استقامت، پوریا عباسی در 2000 متر با مانع و محمد محمدی در 100 متر مانع سرعت به عنوان دوندگان منتخب استان راهی این مسابقات شدند.

وی اضافه کرد: مهدی ابراهیمی در دو ماده پرش طول و پرش سه‌گام و همچنین علیرضا خورشید در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه دیگر نمایندگان تیم اعزامی همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور محسوب می‌شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌های اخیر بستر کشف استعدادها در مدارس سطح 9 شهرستان تابعه استان انجام گرفته تا شاهد افزایش و جذب روزافزون نونهالان و نوجوانان زیادی در این رشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این راستا تمرینات خوبی که در سال‌های اخیر در بخش تیم‌های پایه زیر نظر مربیان دوره‌‌دیده هیئت در سطح استان انجام می‌شود و نونهالان و نوجوانان دونده استان با تمام به توان به رقابت در این مسابقات پرداختند و نتایج خوبی کسب شد.

بنوان در پایان یادآور شد: در سال جاری قطعاً خبرهای خوشی از دو و میدانی استان به خصوص در بخش تیم‌های پایه به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول