اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 27 سال

امید به ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری مراغه جوانه می‌زند

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 170 میلیاد ریال برای پایان ساخت استادیوم 5 هزار نفری مراغه خبر داد و گفت: کارهای اجرایی این ورزشگاه 27 سال پیش آغاز شده و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امید به ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری مراغه جوانه می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای استقبال از تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان افزود: این طرح در قالب طرح‌های مهر ماندگار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عملیات ساخت استادیوم پنج هزار نفری مراغه 27 سال پیش آغاز شده و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار طرح مشخص شده و لازم است اداره کل تربیت‌بدنی به اجرای طرح سرعت ببخشد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز گفت: مرحله اول تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان اول خرداد ماه به مسافت 120 کیلومتر در حدفاصل شهرهای تبریز - مراغه برگزار می‌شود.

منصور صادقی‌اصل از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از اعضای تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان خبر داد و افزود: برای استقبال و اسکان از 400 رکابزن و هیئت همراه تور دوچرخه‌سواری برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/60007/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول