اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

طب سنتی می‌تواند پایه‌هایی برای رشد و ترقی باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طب سنتی مبانی نظری دارد که می‌تواند پایه‌هایی برای رشد و ترقی باشد.

طب سنتی می‌تواند پایه‌هایی برای رشد و ترقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا صباحی در آیین تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمان با اشاره به رشد حوزه علم اظهار داشت: راه‌اندازی دو دانشگاه جدید علوم پزشکی جیرفت و بم و دانشکده پزشکی سیرجان در استان با همت بلند و زحمات فراوان ممکن شده است.

وی طب سنتی را عرصه غریب و مغفوری دانست و با اشاره به راه‌اندازی دانشکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: طب سنتی از حلقه‌های مفقوده مجموعه پزشکی است.

صباحی با اشاره به تحولات حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: طب سنتی مبانی نظری دارد که می‌تواند پایه‌هایی برای رشد و ترقی باشد، قرار نیست که ما گیاه‌درمانی را ترویج کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان روند رشد در حوزه آموزش را مثبت دانست و تصریح کرد: دانشجو ماده اصلی کار است، دانشجوی نخبه اساتید را به وجد می‌آورد.

وی ابراز داشت: در عرصه واحد بین‌الملل نخستین پروژه را در دست ساخت داریم که پردیزه‌ای با 20 هزار متر مربع در جوار پردیزه دانشگاه علوم احداث می‌شود.

صباحی افزود: آموزش حوزه غیوری است و باید نسبت به آن تعصب داشت.

سرپرست تیم پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در کرمان گفت: استان کرمان سیر صعودی را در المپیادهای علمی دانشجویی دارد و در چهارمین دوره المپیاد نتایج خوبی را به دست آورد.

محمد دهنویه حمایت مسئولان از دانشجویان استعداد درخشان را خواستار شد و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بحث مدیریت نخبگان بازده بالایی را دارد.

وی با اشاره به میزبانی کرمان در پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور افزود: حضور پررنگ تیم دانشجویی علوم پزشکی کرمان در این دوره اهمیت بسیاری دارد و باید با جدیت بیشتری حضور داشت.

دهنویه تصریح کرد: پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در کرمان در چهار حیطه استدلال بالینی، علوم پایه، مدیریت و هنر پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در این آیین با حضور استاندار کرمان از دانشجویان برگزیده کرمان در چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد.

همچنین اساتید برتر و نمونه دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند.

انتهای پیام/80017/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول