اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

اعتراض مجلس به جداسازی علوم پزشکی تهران از ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جداسازی دوباره دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت: این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

اعتراض مجلس به جداسازی علوم پزشکی تهران از ایران

 قاسم احمدی لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره موضوع ادغام و جداسازی دوباره دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران اظهار داشت: این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته اعتراض خود را نیز به وزیر اعلام کردند و باید در این راه بهتر و بیشتر تفکر و بررسی انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به این وضعیت معترض هستم و به شخص وزیر بهداشت نیز این موضوع را اعلام کردیم، افزود: وضعیت مدیریتی کشور به حدی پیشرفت کرده است که باید دیگر آزمایش و خطا کنار گذاشته شود.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: این روش که مثلا در دو سال گذشته ادغام صورت گیرد و دوباره همان دولت دو سال بعد جداسازی را انجام می‌دهد، کار زیبنده‌ای نیست.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: اگر در گذشته افرادی در این کار اشتباه کردند باید امروز پاسخگو باشند اما اگر این کار را به درستی انجام دادند پس اکنون این کارها چه معنایی دارد.

 وی با بیان اینکه رشته‌های پزشکی مسیر خاص خود را دارد و باید دوره‌های مختلف آن سپری شود، خاطرنشان کرد: این کارهایی که انجام می‌شود خدشه علمی شدیدی ایجاد می‌کند.

احمدی ابراز کرد: در سال گذشته 400 دانشجوی پزشکی با کد دانشگاه تهران پذیرفته شدند و یا هیئت علمی به دانشگاه تهران منتقل شدند بنابراین چگونه باید این عده را به دانشگاه علوم پزشکی ایران برگردانده شوند.

وی تصریح کرد: این‌گونه حرکت‌ها زیبنده نیست و دارای اشکال است و دانشگاه در میانه راه کلاس و ترم است و این کار به نظر من تصمیمی عجولانه بود.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: اکنون این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته اعتراض خود را نیز به وزیر اعلام کردند.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول