اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت محیط شهرستان اردبیل:

معدوم‌سازی 50 تن مواد غذایی فاسد در اردبیل

رئیس مرکز بهداشت محیط شهرستان اردبیل گفت: در ماه‌های گذشته بیش از 50 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از مغازه‌های شهر اردبیل جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

معدوم‌سازی 50 تن مواد غذایی فاسد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت بابایی در نشست با بازرسان بهداشت محیط اردبیل اظهار داشت: با هوشیاری و مراقبت مأموران بازرسی بهداشت محیط و همچنین دستگاه‌های انتظامی و قضایی افراد مجرم در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند تا هیچکس جرأت نکند با سلامت مردم بازی کند.

وی تصریح کرد:‌ 40 تن از این مواد غذایی شامل نوشیدنی‌ها و برخی مواد غذایی زود فاسد شدنی بوده و 10 تن دیگر نیز عسل تقلبی بود که از واحدهای مختلف فروش عسل جمع‌آوری شده و با حکم قضایی افراد خاطی نیز به سزای اعمال غیرقانونی خود می‌رسند.

بابایی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌هایی که همچنان در اولویت بازرسان مرکز بهداشت به شکل روزانه و شبانه قرار دارد، سعی داریم از پخت و پزهای غیربهداشتی در رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی جلوگیری شده و از عموم مردم نیز انتظار داریم در اولین فرصت خاطیان در این زمینه را به مراکز بهداشتی، درمانی معرفی کرده تا برخورد جدی با آنها صورت بگیرد.

کشف 3 تن تخم مرغ غیربهداشتی در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در شهرستان نمین بیش از سه تن تخم مرغ فاقد پروانه بهداشتی کشف شد.

به گفته فرماندهی انتظامی نمین این محموله که در یک کامیون جاسازی شده بود با هوشیاری مأموران قبل از ورود به بازار مصرف کشف و جمع‌آوری شد.

سعید صابری افزود: مأموران با کشف این محموله غیرقانونی و قاچاق در روستای سلواط سعی کردند از توزیع و حمل آن به سایر مناطق جلوگیری کنند که حامل سه تن بار تخم مرغ فاقد مجوز پروانه بهداشتی مدعی شد که بار خود را به مقصد اصفهان در حال حرکت دادن بود.

فرماندهی انتظامی نمین تصریح کرد: براساس حکم قضایی و با حضور مسئولان دامپزشکی و شبکه بهداشت تخم مرغ‌های کشف شده امحا شده و از چرخه مصرف خارج شد.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول