اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت شهرکرد:

بیش از 5000 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرکرد معدوم شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: 5 هزار و 150 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مراکز سطح این شهرستان کشف و معدوم شد.

بیش از 5000 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرکرد معدوم شد

ابراهیم باب‌الخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی، 4 هزار و 150 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 2 هزار و 280 بازدید از اماکن عمومی و 66 مورد بازدید از اماکن بین راهی توسط بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز انجام شد.

وی افزود: در این مدت 161 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، 192 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی، چهار مورد نمونه‌برداری از آب استخر در این شهرستان انجام شده است.

باب‌الخانی ادامه داد: همچنین در این مدت 5 هزار و 150 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مراکز سطح شهرستان کشف و معدوم شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری مواد غذایی فاسد، گفت: مباحث میکروب شناسی غذایی دو بخش عمده را در بر می‌گیرد که شامل بررسی نقش میکرو ارگانیسم‌ها در فساد مواد غذایی و نقش میکرو ارگانیسم‌ها در فرایندهای تهیه و تولید مواد غذایی است.

وی ادامه داد: امروزه بیشترین پژوهش‌های میکروب شناختی غذایی جدید پیرامون نقش مثبت میکروب‌ها در تهیه و تولید مواد غذایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول