اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بهداشت ستاد تسهیلات سفر مازندران خبر داد

کشف و معدوم 6 هزار مواد غذایی فاسد در مازندران

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران از کشف و معدوم 6 هزار و 38 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران خبر داد.

کشف و معدوم 6 هزار مواد غذایی فاسد در مازندران

فرهاد مصدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه در میزان تلفات ناشی از تصادف در سال جاری نسبت به سال گذشته 17 و 14 درصد کاهش داشتیم، اظهار داشت: در سال 92 تعداد 29 مورد تلفات ناشی از تصادف در مازندران رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی مازندران در سال 92 با کاهش 10 درصدی مواجه بودیم، تصریح کرد: هزار و 368 بیمار تصادفی در سال جاری در مراکز درمانی مازندران پذیرفته شدند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران در ادامه تعداد مأموریت‌های انجام شده هلال احمر مازندران را 299 مورد اعلام کرد و گفت: سال گذشته 83 مأموریت توسط هلال احمر انجام شد که در تعداد مأموریت‌های هلال احمر مازندران با رشد 260 درصدی مواجه بودیم.

مصدری در ادامه تعداد مأموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس مازندران در سال جاری را 3 هزار و 865 مورد اعلام کرد و گفت: میزان مأموریت‌های تصادفی انجام شده در سال گذشته 4 هزار و 172 مورد بود که در این بخش با کاهش حدود هشت درصدی مواجه بودیم.

وی در ادامه به بازرسی‌های انجام شده در حوزه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: در سال جاری و از زمان شروع ستاد تسهیلات سفر در مازندران 6 هزار و 38 کیلوگرم مواد غذایی کشف و معدوم شد.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران خاطرنشان کرد: در معدوم‌سازی مواد غذایی و فاسد در سال جاری با رشد حدود 49 درصدی مواجه بودیم.

مصدری در پایان میزان کشف مواد فاسد در سال 91 را 4 هزار و 69 کیلوگرم عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول