اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول تعطیلات نوروزی

11900 کیلوگرم مواد غذایی معدوم شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز 11 هزار و 920 کیلوگرم انواع مواد غذایی توقیف و معدوم شد.

11900 کیلوگرم مواد غذایی معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفته سلامت، مجتبی احمدزاده قمی با تبیین عملکرد ستاد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: عملیات بازرسی این ستاد از 27 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا 13 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

وی افزود: در زمینه اطلاع‌رسانی داروها و سموم 249 مورد بازرسی و در زمینه اطلاع‌رسانی غذا 214 مورد بازرسی انجام شده و همچنین 203 مورد بازرسی نیز از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی انجام شد که در این بازرسی‌ها به دلیل تخلفات انجام شده یک مورد عرضه دارو توقیف و یک مورد نیز معدوم شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: 84 مورد بازرسی از سوی اداره نظارت بر امور دارو انجام شده که یک مورد از این بازرسی‌ها منجر به معدوم کردن داروها شد.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی 104 بیمار به مرکز واحد توزیع داروی مخدر مراجعه کردند تصریح کرد: این تعداد بیمار به 11 مرکز ترک اعتیاد و دو مرکز بیمارستانی مراجعه کردند.

احمدزاده قمی ادامه داد: 4 هزار و 170 کیلوگرم مواد غذایی معدوم و 7 هزار و 750 کیلوگرم نیز به دلیل تخلفات انجام شده توقیف شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز 11 هزار و 920 کیلوگرم انواع مواد غذایی توقیف و معدوم شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول