اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز:

خیران بر قله سترگ انسانیت ایستاده‌اند

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: مدرسه‌سازی فرهنگ‌سازی و انسان‌سازی است و خیران بر قله سترگ انسانیت ایستاده‌اند.

خیران بر قله سترگ انسانیت ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ خلبان منصور محمدی بعد از ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فارس اظهار داشت: خیران دارایی خود را برای منافع عمومی دیگر انسان‌ها در طبق اخلاص می‌گذارند و مصداق واقعی آیه «ان تقرضواالله قرضا حسنا یضاعفه لکم» هستند.

وی افزود: انسان‌های والا قادر به بخشش هستند و هر کسی از این توفیق برخوردار شود که در علم‌آموزی به فرزندان این مرز و بوم سهیم شود علاوه بر این که خانه آخرت خود را آباد کرده در دنیا نیز از عزت و برکت برخوردار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش در بهبود و اصلاح جامعه نقش وافری دارد و در جوامع پیشرفته برای داشتن جامعه‌ای آرام و شاد بر روی تعلیم و تعلیم سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام می‌شود.

سید ابوالحسن فال اسیری افزود: بدون تردید کمک به شکوفایی تعلیم و تربیت و رشد این شجره طیبه نصیب بانیان این امر خیر نیز می‌شود و خانواده و فرزندان این افراد در جامعه‌ای بهتر زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از برترین پاداش‌های نیکوکاران و خیران آرامش و رضایت خاطر دلپذیری است که نصیب آنان می‌شود.

فال اسیری بیان کرد: زیبایی، ثروت و قدرت رو به زوال است و هیچ‌گاه جاودانه نمی‌ماند و حتی علم و دانش نیز در گذر روزگار به سبب پیری و تغییر دانش‌ها افول می‌یابد اما تنها چیزی که در ذهن مردمان باقی می‌ماند نام نیک خیرانی است که تاثیری در زندگی مردم داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با ساخت مدرسه حتی اگر یک انسان شایسته به جامعه تحویل داده شود گاه ممکن است مسیر کشوری تغییر یابد چه رسد که صدها و هزاران دانش‌آموز به عنوان آینده‌سازان کشور به مدد خیررسانی خیران عاقبت به خیر شوند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس ابراز داشت: ارزش فراهم ساختن وسایل آموزش هزاران دانش‌آموز در گستره‌ای به وسعت مدرسه بر پایه و مایه‌ای بالاتر از حد تصور قرار می‌گیرد و دنیای خیر را غرق در نور می‌کند.

وی در ادامه گفت: برگزاری این جشنواره نمونه‌ای از تجلی مراتب سپاس و حق‌شناسی از خیران مدرسه‌ساز است.

به گزارش فارس، در این مراسم تمبر یادبود پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز رونمایی شد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول