اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

300 هزار حلقه صالحین در کشور تشکیل شده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکنون 300 هزار حلقه تربیتی صالحین در کشورمان به همت بسیجیان تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

300 هزار حلقه صالحین در کشور تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی فضلی عصر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه حلقه‌های صالحین در اردبیل اظهار داشت: یکی از رسالت‌های بسیج در دوران صلح و برقراری امنیت عمومی کشور، دست زدن به فعالیت‌های فرهنگی، ‌تربیتی در دفع خطرات و آسیب‌های احتمالی دشمن است که سعی می‌کنند، کشور ما را از خطرات بیمه کنند.

وی، ضرورت هوشمندی آحاد مردم در خلق حماسه بزرگ سیاسی را در انتخابات پیش‌رو یادآور شد و تصریح کرد: در عرصه اقتصادی نیز بسیجیان با مصرف بهینه و همچنین توجه به توسعه و عمران شهرها و روستاها سعی می‌کنند، بخش عظیمی از این دغدغه‌های مردمی را به سهولت برطرف کنند.

فضلی در مورد اولویت برنامه‌های بسیج در تربیت فرهنگ قرآنی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین نگاه به بسیج نگاه معنوی همراه با عزت و کرامت روزافزون است.

این مسئول اضافه کرد: بسیج بدون قرآن و عترت هیچ ماهیت حقیقی و واقعی نداشته است، چراکه توسعه فرهنگ قرآنی و عترت پیامبر اکرم (ص) ‌می‌تواند هم برای رشد و تعالی نسل آینده و هم آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان مؤثر و مفید به فایده باشد.

وی بیان کرد:‌ در همین ارتباط برای بسیجیان دریادل 300 هزار حلقه صالحین تشکیل شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ‌ما بدون‌شک از عقبه آموزش و مفاهیم قرآنی باید بهره بگیریم، چراکه دور شدن از این مبانی می‌تواند، شجره طیبه انقلاب را به آسیب بکشاند.

سردار فضلی ادامه داد: تکلیف ما امروز در شناخت راه حق از باطل، عمل به تکلیف واقعی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه جدی به مسایل دینی، معرفتی است که به تبع با چنین روحیه‌ای حماسه سیاسی و اقتصادی نیز رقم می‌خورد.

وی گفت: ‌در 34 سال گذشته حماسه‌آفرینی این ملت در تمام صحنه‌ها بی‌نظیر بوده و مستکبران روزگار سعی کردند با پشتیبانی از انسان‌های زالوصفت آنها را علیه جمهوری اسلامی ایران مجهز کنند، در حالی که ما امروز قادر به دفاع از کشور در بهترین شرایط هستیم.

فضلی افزود: پاسخ سپاه و بسیج به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی سخت و هیبت‌شکنانه است، به گونه‌ای که در این حرکت حضور بسیجیان و آمادگی آنها بهترین و مؤثرترین راهکار در غلبه بر دشمنان است.

وی به برگزاری موفق رزمایش بسیجیان سراسر کشور در قالب گردان‌های بیت‌المقدس اشاره کرد و ابراز داشت: از بین 32 استان کشور در سال 91 در بیش از 31 سپاه استان رزمایش بسیجیان با هدف حفظ آمادگی و همچنین بالا بردن توان دفاعی و نظامی انجام شده و در همین راستا سپاه و بسیج آمادگی دارد در سال‌جاری نیز رزمایش بسیجیان را در مناطق مختلف انجام دهد.

فضلی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در تنها استان باقی‌مانده آذربایجان‌شرقی، رزمایش بسیجیان گردان طریق‌القدس در روزهای پنجم و ششم در حال برگزاری است که انتظار می‌رود در این باب حرکت‌ها به شکل مؤثر و کارآمد صورت بگیرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین در بازدید از پایگاه اطلاع‌رسانی نورالمبین خاطرنشان کرد: اگر شهادت امتداد مسیر قرآن نبود، دلیل مادی نمی‌توانست این همه فداکاری و رشادت را در خود جای دهد.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول