اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

افتتاح 10 طرح مهر ماندگار در قم همزمان با سفر رئیس جمهور

استاندار قم با اشاره به اجرای 28 پروژه مهر ماندگار در استان قم از افتتاح 10 پروژه مهر ماندگار همزمان با سفر رئیس جمهور به قم خبر داد.

افتتاح 10 طرح مهر ماندگار در قم همزمان با سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی در مراسم افتتاح رسمی پروژه آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم و پروژه‌های عمرانی استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه این روز در تاریخ استان قم روز بزرگ و تاریخی است، تصریح کرد: امروز شاهد به سرانجام رسیدن کار بزرگی هستیم و این پروژه در سابقه آرزوی امام راحل، مؤسس بزرگوار حوزه آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله مرعشی نجفی، مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان بوده است.

وی اضافه کرد:‌ در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی صورت گرفته ولی پروژه انتقال آب به قم بزرگ‌ترین خدمت به استان قم است.

استاندار قم با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم شاهد جهش شهر و استان قم بوده‌ایم، اظهار کرد: حدود 40 هزار واحد مسکن مهر محل افتخار برای آنهایی است که در این عرصه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز 7 هزار پروژه به بهره‌برداری رسیده است و 15 هزار واحد باقی مانده که از این میزان 80 درصد اقدام شده و 20 درصد باقی‌مانده در دست پیگیری است.

پیریایی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار گفت: امروز از 28 پروژه مهر ماندگار در نظر گرفته شده برای استان قم 10 پروژه افتتاح شد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت و رئیس جمهور به منویات رهبری و عملی کردن شعارهای سال گفت: سفر رئیس جمهور به استان قم در حوزه اجرا، نظارت و ... نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/78001/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول