اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور اسناد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

سنددار شدن واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیراز‏

مسئول امور اسناد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور حدود 3 هزار سند تک‌برگ مالکیت برای واحدهای شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد.

سنددار شدن واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیراز‏

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، خالد فتوحی اظهار داشت: این اسناد با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و پس از طی مراحل مختلف قانونی، توسط اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک شیراز صادر شده است.

مسئول امور اسناد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: این اسناد در مرحله نخست برای واحدهای صنعتی مستقر در پلاک‌های 1/2191 و 2/2191 صادر و آماده تحویل به صنعتگران است.

این مسئول اضافه کرد: صنعتگران مستقر در این پلاک‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد امور اقتصادی و واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به انتقال قطعی این اسناد اقدام کنند.

فتوحی با بیان اینکه صدور اسناد تک‌برگ مالکیت واحدهای صنعتی برای نخستین‌بار در حال انجام است گفت: صنعتگران با دریافت این اسناد می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات بانکی و سایر امور دیگر پس از انتقال قطعی به صورت مستقیم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه صدور این اسناد با تعامل و همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی با اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و نیز دایره حقوقی بانک‌های عامل این استان انجام شده از مساعدت و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و ناحیه یک ثبت شیراز و بانک‌های عامل در صدور اسناد قدردانی کرد.

مسئول امور اسناد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس متذکر شد: پیش از این نیز مراحل صدور اسناد تک‌برگ مالکیت شهرک صنعتی جهرم و صورت مجلس تفکیکی شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد نیز انجام و اسناد آماده تحویل به صنعتگران است.

فتوحی همچنین از انجام مراحل صدور اسناد مالکیت در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد و اذعان داشت: در این زمینه مراحل صدور اسناد برای شهرک‌های صنعتی کوثر جهرم، خرامه، چنارشاهیجان، جره و بالاده کازرون، بوانات و ارسنجان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول