اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات شوراها صورت گرفت

اهداء زمین توسط شورای شهر به مرکز جامعه‌القرآن کریم همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از اهداء 250 متر زمین توسط شورای اسلامی شهر همدان به مرکز جامعه‌القرآن کریم و اهل بیت (ع) خبر داد.

اهداء زمین توسط شورای شهر به مرکز جامعه‌القرآن کریم همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر با حضور در یکی از مراکز جامعه‌القرآن کریم همدان 250 متر مربع زمین را برای احداث مرکز جامعه القرآن کریم همدان اهداء کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مربیان این مرکز از نونهالان و نوآموزان حاضر در این مرکز قرآنی با اهداء هدایایی تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با تهاجم فرهنگی افزود: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی آشنا کردن نونهالان و نوجوانان با قرآن کریم است.

رضا غلامی‌خجسته تصریح کرد: بچه‌هایی که در کودکی و نوجوانی با قرآن آشنا می‌شوند قرآن با گوشت و پوست و استخوان آنها آغشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی جامعه‌القرآن کریم و اهل بیت (ع) همدان  250 متر زمین با مجوز چهار طبقه و نقشه پروانه رایگان به این مرکز قرآنی اهداء شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: مبلغ 240 میلیون ریال نیز بابت اجاره یک ساله به این مرکز قرآنی اهداء خواهد شد.

گفتنی است جامعه‌القرآن الکریم همدان در سال 81 و به همت مرحوم آیت‌الله موسوی همدانی و در قالب پنج شعبه خواهران، دو شعبه برادران و 16 شعبه خردسالان با تعداد 2 هزار و 173 نفر قرآن‌آموز در زمینه آموزش، حفظ و قرائت قرآن کریم در سطح استان مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/89017/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول