اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

غیر‌خودی‌ها به عزت ایرانی نمی‌اندیشند/ دشمن قرصی برای مداوا را از ایرانی دریغ می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مقام معظم رهبری به خوبی خودی و غیر خودی را مرزبندی کردند، گفت: غیر خودی‌ها به عزت ایرانی نمی‌اندیشند.

غیر‌خودی‌ها به عزت ایرانی نمی‌اندیشند/ دشمن قرصی برای مداوا را از ایرانی دریغ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با جمعی از منتخبان و برگزیدگان چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهار کرد: حماسه یک اتفاق استثنایی و متفاوت با گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حماسه باید در سرنوشت افراد و جامعه  و کشور تحول ایجاد کند که تنها در سایه همدلی و پرهیز از تفرقه و دروغ و تهمت و هیجان‌های کاذب می‌توان حماسه ایجاد کرد.

ملک‌حسینی به میزان شرکت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات‌ها اشاره کرد و گفت: باید این حضور آگاهانه را امسال و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نامی بزرگ مزین شده به درستی به حماسه تبدیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه به غیر از غیر خودی‌ها که اعتقادی به عزت شیعه و ایرانی ندارند به آبادانی کشور می‌اندیشند.

وی صداقت و امانت‌داری را لازمه خلق حماسه دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در پرتو شعور و بصیرت و در اقدامی سریع و کوبنده و به دور از هرگونه هیجان کاذب حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق خواهند کرد.

ملک‌حسینی انقلاب را در معرض هجوم دشمنان دانست و گفت: دشمنان کمر به جدایی مردم از انقلاب بسته‌اند و نمی‌خواهند که ایرانی نان درست بخورد و حتی قرص و دارویی برای درمان داشته باشد.

وی گفت: در پرتو دین و انقلاب این راه در کشور با موفقیت طی خواهد شد و دشمن با تمامی توطئه‌ها و تحریم‌هایش بر سر جای خود نشانده می‌شود.

انتهای پیام/2571/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول