اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه منوجان:

اجرای طرح ارشاد در محله‌ها سبب کاهش جرائم می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان گفت: با اجرای طرح ارشاد در محله‌ها می‌توان در راستای کاهش جرائم گام بسیار بزرگی برداشت.

اجرای طرح ارشاد در محله‌ها سبب کاهش جرائم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن بیت‌اللهی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و جرائم انتخاباتی در این شهرستان اظهار داشت: دشمن طی این 34 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده، اما به فضل الهی و حضور مردم همه این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی افزود: همین امر که دشمن در فتنه 88 در بعد داخلی و بین‌المللی به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد کرده است، وجه تمایز این دوره از انتخابات را با انتخابات گذشته نشان می‌دهد.

بیت‌اللهی انتخابات را مظهر اقتدار کشور ذکر و تصریح کرد: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان اقتدار نظام در بعد داخلی و بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های همه جانبه اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: دشمن در زمینه اقتصادی تمام تلاش خود را برای از پا درآوردن مردم و نابودی حکومت اسلامی به کار گرفت، اما هوشیاری و وفاداری مردم همه این توطئه‌ها را خنثی کرد.

بیت‌اللهی با تأکید بر حفظ حرمت اصول و ارزش‌های دینی و مذهبی عنوان کرد: با اجرای طرح ارشاد در محله‌ها می‌توان در راستای کاهش جرائم گام بسیار بزرگی برداشت.

انتهای پیام/80006/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول