اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن دوستداران کودک ایران:

طرح پایان دادن خشونت علیه کودکان در انجمن دوستداران کودک پیگیری می‌شود

رئیس انجمن دوستداران کودک ایران گفت: در سراسر جهان شاهد کودک آزاری و خشونت علیه کودکان هستیم در این راستا طرح دیگری به نام پایان دادن خشونت علیه کودکان با همکاری یونسکو توسط انجمن صورت می‌‌گیرد.

طرح پایان دادن خشونت علیه کودکان در انجمن دوستداران کودک پیگیری می‌شود

ناصر یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد:  انجمن دوستداران کودک از سال 73 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و امروز در بیش از 22 استان این انجمن‌ها فعالیت می‌کنند که فعالیت این انجمن‌ها غیرانتفاعی و غیردولتی و کاملا داوطلبانه است.

یوسفی با بیان اینکه امسال پانزدهمین گردهمایی انجمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر سال تمام انجمن‌ها در یک شهر جمع شده و برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند.

وی در ارتباط با برنامه‌های انجمن دوستداران کودک گفت: یکی از طرح‌های انجمن به نام طرح جاده‌های امن بوده که به امن شدن جاده‌ها و خیابان‌ها برای کودکان کمک می‌کند.

یوسفی یادآور شد: در سراسر جهان شاهد کودک آزاری و خشونت علیه کودکان هستیم در این راستا طرح دیگری به نام پایان دادن خشونت علیه کودکان با همکاری یونسکو توسط انجمن انجام می‌شود.

رئیس انجمن دوستداران کودک ایران خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که ما به طور جدی توسط مجموعه دنبال می‌شود توجه به نقش پدران بوده زیرا در جوامع امروز پدرها در تربیت فرزندان کمی فاصله گرفته‌اند.

یوسفی بیان کرد: با توجه به مسائل کودکان و در اولویت قرار دادن آنها و همچنین ارائه آموزش‌های مفید برای والدین و کودکان از بیشتر مشکلات جوانان در آینده جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/70028/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول