اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

نظام مهندسی مسائل ایمنی را به کارفرمایان یادآوری کند

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید مسائل ایمنی را به کارفرمایان و کارگران یادآوری کند چرا که در صورت بروز حوادث و مشکلات برای کارگران، مهندسان و کارفرمایان مقصر خواهند بود.

نظام مهندسی مسائل ایمنی را به کارفرمایان یادآوری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه شورای فنی اردبیل اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید نسبت به فعالیت کارفرمایان و کارگران دارای کارت مهارت در این حوزه اقدام کند.

وی از فعالیت کمیته نظارت فنی بر پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل و آغاز به کار این کمیته در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با آغاز به کار این کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی پروژه‌ها به موقع اجرا می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از اهالی رسانه و مطبوعات نیز خواست تا در بازدیدهای این شورا از پروژه‌های استان حضور داشته باشند و موارد لازم را در خصوص ایمنی در کارهای مربوط به ساختمان به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

میر‌جعفریان یکی از مشکلات کارگران را بحث ایمنی در کار عنوان کرد و یادآور شد: انتظار ما از کارفرمایان و مهندسان این است که در به کارگیری کارگران از کسانی بهره گیرند که دارای کارت مهارت هستند و با مسائل ایمنی کار در ساختمان‌ها آشنایی دارند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود همچنین خواستار اجرایی شدن به موقع پروژه‌ها در استان شد و افزود: مسئولان برای افتتاح پروژه‌های دهه سوم اردیبهشت ماه همت ویژه‌ای کنند تا این پروژه‌ها بدون عیب و نقص به اتمام برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ارتقای سطح پیمانکاران و ارائه آموزش برای پیمانکاران را از فواید کمیته نظارت فنی بر پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها از امسال از طریق این کمیته عملی می‌شود.

انتهای پیام/62003/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول