اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

افتتاح 500 میلیارد ریال پروژه جدید همزمان با سالروز شوراها

شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز به مناسبت 9 اردیبهشت، سالروز استقرار شوراها افتتاح 500 میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی، خدماتی فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد که این پروژه‌ها به ترتیب در حال افتتاح و بهره‌برداری هستند.

افتتاح 500 میلیارد ریال پروژه جدید همزمان با سالروز شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه چهار سخن می‌گفت با اعلام این که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین این طرح‌ها با بهره‌برداری از اولین مدرن‌ترین مرکز دفن بهداشتی و تصفیه خانه شیرابه زباله‌های شهری کشور دیروز تقدیم شهروندان تبریزی شد،  افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری تبریز برابر برنامه زمان‌بندی شده تداوم دارد و مدیریت شهری تبریز به مناسبت‌های مختلف ملی و آئینی، نسبت به افتتاح و بهره‌برداری بخشی از این طرح‌ها اقدام می‌کند.

شهردار تبریز بهره‌برداری پی در پی پروژه‌های شهری را نشان دهنده پویایی و جدیت مدیریت شهری در تداوم روند توسعه زیربنایی تبریز به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار این شهر در چشم انداز ایران 1405 اعلام و خاطرنشان کرد: در سایه تعامل شورای اسلامی شهر، همکاری و مشارکت شهروندان فهیم و جدیت شهرداری، تبریز بیش از گذشته به مرزهای توسعه پایدار نزدیک می‌شود و ما تلاش کرده‌ایم تبریز را در شأن شهروندان آن و جایگاه تاریخی این شهر بسازیم.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور بر لزوم حضور و شرکت یکپارچه تمام آحاد جامعه در این انتخابات و نیز بصیرت و هوشیاری ملی در برابر دشمن تأکید و تصریح کرد: حضور حماسی و حداکثری مردم در این انتخابات پاسخی قاطع و محکم به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

نوین همچنین با تأکید بر این که مردم در انتخابات شوراها باید به کاندیداهایی رأی بدهند که فکر و دغدغه شان تداوم توسعه و پیشرفت تبریز باشد افزود: تبریز بزرگ، نیاز به نمایندگان و منتخبانی دلسوز و مردانی بزرگ دارد تا اهداف مورد نظر این شهر در چشم انداز 20 ساله محقق گردد.

شهردار تبریز در عین حال گفت: تبریز امروز ، شهری توسعه یافته با تحولات چشمگیر و غیر قابل انکار در تمام حوزه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری، خدماتی، رفاهی، فرهنگی، اجتماعی است و همه باید در راستای تداوم روند پیشرفت و توسعه این شهر گام بردارند.

وی با قدردانی از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و نیز همراهی همیشه مردم شریف تبریز با مدیریت شهری طی سال‌های اخیر، توسعه و پیشرفت این شهر را مرهون تعامل و همکاری این سه بخش دانست و ابراز امیدواری کرد این تعامل در دوره‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول