اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

حضور فرماندار و مسئولان سراوان در میان خانواده‌های شهدا

فرماندار سراوان با حضور در میان خانواده‌های شهدا شهرستان گفت: سرکشی و دلجویی از خانواده و بازماندگان شهدا توفیقی برای مسئولان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حضور فرماندار و مسئولان سراوان در میان خانواده‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمد شریف خالقی صبح امروز به همراه اعضای کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در میان خانواده شهیدان دهقانزهی و نوشیروانی یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

وی در این دیدارهای صمیمی، خانواده شهدا را نشانه صبر و شجاعت در جامعه دانست که در برابر مشکلات فردی و اجتماعی مقاومت کرده و با از دست دادن جان عزیزانشان باعث سربلندی ایران اسلامی شده‌اند.

فرماندار سراوان بیان داشت: امروز ما وارثان خون شهدا هستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در این راه راست کمک و نصرت بفرماید تا در محضر شهدا شرمنده نباشیم و خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خویش می‌دانیم تا رضایت آنان فراهم شود.

خالقی افزود: شهادت واقعاً لیاقت می‌خواهد و امیدوارم خداوند متعال ما را توفیق خدمت برای آن مسیر راست  و مستقیم بدهد.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از مادر دو شهید دهقانزهی اذعان داشت: از مهم‌ترین کارهایی که می‌توان برای خانواده شهدا انجام داد سرکشی و دلجویی از بازماندگان شهدا است که امیدواریم خداوند به همه مسئولان این توفیق را بدهد.

فرماندار سراوان همچنین با حضور در منزل والدین سه شهید نوشیروانی متذکر شد: شهدا با نثار خونشان درخت اسلام را آبیاری نمودند و اکنون وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار آرمان‌های آن عزیزان باشیم.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول