اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین تأکید کرد

معرفی کاندیداهای توانمند شوراها به مردم

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین گفت: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت این استان با معرفی کاندیداهای توانمند و متخصص در انتخابات شوراها به مردم در انتخاب فرد شایسته کمک بسزایی می‌کند.

معرفی کاندیداهای توانمند شوراها به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدابراهیم اسدی در جمع خبرنگاران استان قزوین با بیان اینکه با حضور کاندیداهای توانمند،‌ متخصص و کارآمد به شورا می‌توان رفاه و آرامش را برای مردم فراهم کرد، اظهار داشت: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین برای تحقق این مهم در قزوین تشکیل شده است.

وی اذعان داشت: شاخه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین از امروز اعلام موجودیت می‌کند و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند تا بتواند در این دوره از انتخابات افراد شایسته به شوراها راه یابند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین بیان کرد: با توجه به وضعیت حساس بین‌المللی، انتخابات این دوره باید با حضور آرای بیشتر مردم برگزار شود و در این راستا شاخه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین برای تحقق این هدف تلاش مضاعفی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ‌انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری برای نخستین بار با انتخابات شوراها در 24 خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: اگر در برگزاری این انتخابات جوانب و موضع‌های مختلف بررسی نشود ممکن است فرصت‌ها به تهدید تبدیل شوند.

اسدی اضافه کرد: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با موضوع سیاسی و انتخابات شهر و روستا که با رویکرد اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود، تلاش می‌کند تا بتواند از تهدید در این انتخابات جلوگیری کند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به طور مداوم جریان انتخابات را در ایران رصد می‌کنند، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی به صعود می‌رساند و نقشه‌های شوم این دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین به دور از علایق و خط و خطوط سیاسی و با استقبال مسئولان ارشد استانی تشکیل شده است، ابراز داشت: این شاخه تلاش می‌کند تا در انتخابات شهر قزوین افراد توانمند، پرتوان و متخصص وارد شوراها شوند تا این شهر با حضور آنان بیشتر آباد و پیشرفت یابد.

تعهد از معیارهای سنجش خدمتگزاران از کاندیداهای شوراها است

اسدی با بیان اینکه تعداد اعضای شوراها در انتخابات شهر قزوین 13 نفر است، اذعان داشت: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین از بین لیست افراد ثبت‌نام شده در انتخابات شوراها، افرادی که شایسته‌تر هستند انتخاب و با مصاحبه و پرسش و پاسخ از کاندیداهای شورا نظرات آنان را جمع‌آوری می‌کنند تا افرادی که بیشتر با هدف خدمتگزاری، تخصص و مهارت در این شوراها حضور یافتند انتخاب و به مردم معرفی کنند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین سنجش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین از کاندیداهای شوراها را دین‌داری، تعهد و اعتقاد به مبانی نظام عنوان و بیان کرد:‌ انتخاب اعضای شوراها با این ویژگی می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را در قزوین برطرف کند بر این اساس این شاخه در تحقق این هدف تلاش می‌کند.

انتهای پیام/77009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول