اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود خبر داد

451 داوطلب برای ورود به شوراهای شهر و روستا در دورود

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود گفت: در حوزه شهر دورود و روستاها و بخش‌های تابعه آن در مجموع 451 نفر ثبت نام کرده‌اند‌.

451 داوطلب برای ورود به شوراهای شهر و روستا در دورود

 حسین احمدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در دورود گفت: در حوزه شهر دورود، بخش مرکزی و بخش سیلاخور همچنین شهر چالانچولان در مجموع به طور قطعی 451 نفر برای نامزدی در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: در شهرستان دورود 80 نفر شامل تعداد 71 نفر مرد و 9 نفر زن، در شهر چالانچولان 13 نفر و در حوزه بخش‌های مرکزی 271 نفر مرد و تعداد دو نفر هم زن و در حوزه سیلاخور 178 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 170 نفر را آقایان تشکیل داده و مابقی خانم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود گفت: در مجموع می‌توان گفت که انتخابات شوراها در 45 روستای بخش مرکزی و 35 روستای بخش سیلاخور برگزار می‌شود.

احمدی در ادامه افزود: تعداد شعبه‌هایی که برای اخذ رأی در شهرستان دورود پیش‌بینی شده است، 65 شعبه که در چالانچولان دو شعبه، بخش مرکزی 67 شعبه و در بخش سیلاخور 38 شعبه در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود در خصوص عوامل اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان دورود که باید انتخابات را برگزار کند، افزود: تعداد 172 نفر به عنوان نمایندگان فرماندار و بخشدار و 172 نفر به عنوان کاربر رایانه و به همراه سایر عوامل اجرایی به طور کل می‌توان گفت که دو هزار و 580 نفر انجام وظیفه می‌کنند.

وی در خصوص تعداد پذیرفته شدگان در شورای شهر دورود افزود: با توجه به این که تعداد جمعیت شهرنشین شهرستان دورود از 100 هزار نفر کمتر است، 9 نفر اعضای اصلی شورای شهر دورود را تشکیل خواهند داد، البته پنج نفر هم به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ط20/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول