اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج خواستار شد

تسریع در روند احداث مجتمع فرهنگی قلعه گنج

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: مجتمع فرهنگی قلعه‌گنج با توجه به شرایط ویژه منطقه همت مضاعفی می‌طلبد که زودتر به بهره‌برداری برسد.

تسریع در روند احداث مجتمع فرهنگی قلعه گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ از موضوعاتی است که در زبان بسیار می‌گوییم، اما در عمل از آن غافل هستیم و باید برای پیشرفت و توسعه جامعه این مهم را عملیاتی کنیم.

وی افزود: باید تعصبات بی‌جا و ناشایست که از فقر فرهنگی نشأت می‌گیرند را با تلاش مضاعف در راه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی برطرف کنیم و به اهداف متعالی انقلاب دست یابیم.

امام جمعه قلعه‌گنج تصریح کرد: در حوزه فرهنگ‌سازی اصیل اسلامی باید از تمام توان اداری شهرستان و ظرفیت‌های مردمی استفاده و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امور فرهنگی را در تمام کارها دخیل بدانیم.

نجنو عنوان کرد: مجتمع فرهنگی قلعه‌گنج با توجه به شرایط ویژه منطقه همت مضاعفی می‌طلبد که زودتر به بهره‌برداری برسد تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی این راه دشوار را هموارتر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قدم‌های مثبتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برداشته شده است، اما کافی نیست.

انتهای پیام/80004/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول