اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد

رونمایی از آثار مؤلفان فرهنگی کنگان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان از رونمایی از آثار مؤلفان فرهنگی در کنگان در هفته معلم خبر داد.

رونمایی از آثار مؤلفان فرهنگی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در سالن کنفرانس آموزش و پرورش کنگان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: معلمان نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند و باید در راستای حمایت از این قشر نهایت توان خود را به کار گیریم و نباید کم‌کاری کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم خاطر نشان کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

شریف از رونمایی از آثار مؤلفان فرهنگی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: در همایش بزرگ فرهنگیان که در هفته معلم برگزار خواهد شد، از آثار مؤلفان فرهنگی شهرستان رونمایی خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ادامه داد: از فردا برنامه‌های هفته مقام معلم آغاز خواهد شد و باید با اجرای برنامه‌های این دو مناسبت(تقارن هفته مقام معلم با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه) با یک تدبیر بسیار ارزشمند، زمینه حضور باشکوه و یکپارچه همه فرهنگیان و بسیجیان را فراهم کنیم.

وی همچنین زمان برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان را روز یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه امسال اعلام کرد و خواستار حضور فرهنگیان در این مراسم شد.

شریف در پایان بیان کرد: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در دستور کار قرار گرفته و در این راستا از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول