اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام خبر داد

تشکیل شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری در میراث فرهنگی ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری در اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام تشکیل شد.

تشکیل شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری در میراث فرهنگی ایلام

یونس احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به منظور توسعه این حوزه برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکید استاندار ایلام مبنی بر استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ادامه داد: این دستگاه با عنایت به این سیاست کلان موضوع استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با هدف توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های این دستگاه اجرایی در دستور و اولویت کار قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس امروز ایجاد شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری در این دستگاه اجرایی با حضور مسئولان امر و نخبگان استان در بخش‌های مختلف کلید خورد.

احمدی تصریح کرد: این شورا به عنوان زیر گروه کارگروه گردشگری استان به ریاست استانداری ایلام فعالیت خواهد کرد و وظایف آن نیز تعریف شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این شورا باید در نخستین فرصت نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه‌های زیر مجموعه این اداره کل اقدام کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال هر سرمایه‌گذار بخش خصوصی که مجوز فعالیت دریافت می‌کند ملزم به استفاده و به کارگیری دانش‌آموختگان این بخش خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: توجه به این مهم نتایج و ثمراتی دارد که افزون بر توسعه استان سبب ایجاد اشتغال جوانان دانش‌آموخته در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌شود.

احمدی تصریح کرد: استان ایلام ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داشته که باید این ظرفیت‌ها بالفعل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی به سهم خود در این راستا تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول