اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین اعلام کرد

آغاز فعالیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در قزوین

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین گفت: شاخه خدمتگزاران و پیشرفت آبادانی استان قزوین از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی در قزوین آغاز می‌کند.

آغاز فعالیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدابراهیم اسدی در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به اینکه شاخه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت این استان از امروز اعلام موجودیت می‌کند، اظهار داشت: این شاخه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند تا بتواند در این دوره از انتخابات افراد شایسته در شوراها حضور یابند و همچنین حضور حداکثری مردم را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها در انتخابات شوراها با انگیزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شرکت کردند، ابراز داشت: این کاندیداها باید عشق خدمت به مردم داشته باشند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند و در این راستا خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با بررسی عملکردهای آنان در گذشته به یک جمع‌بندی می‌رسد تا کارآمدترین آنان را انتخاب و به مردم معرفی ‌کند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین اذعان داشت: مسئولان مربوطه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با سخنرانی کردن در بین مردم اعضای شوراهای متعهد و با اخلاق را به مردم معرفی می‌کنند تا اقشار مختلف جامعه از ویژگی‌های کارآمد آنان در مدیریت شهری مطلع و به آنان رأی دهند.

اسدی نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی افراد لایق و توانمند در شوراها مهم دانست و گفت: اصحاب رسانه باید جایگاه شورا و افرادی که دارای برنامه و تخصص هستند را به مردم معرفی کنند تا آنان بتوانند انتخاب صحیح در این انتخابات کنند.

وی با بیان اینکه شوراها باید دارای برنامه باشند تا بتوانند در توسعه شهر قزوین موفق باشند، ابراز داشت: آنان با داشتن این برنامه می‌توانند بسیاری از مشکلات شهری و اجتماعی را برطرف کنند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با اشاره به اینکه در سه دوره انتخابات شوراها در قزوین سند چشم‌انداز به شهرداری ارایه نشده است،‌ اظهار داشت: با تعیین این چشم‌انداز در این دوره از انتخابات ثروت شهرداری و پیوستگی در برنامه‌های شهری ارتقا می‌یابد.

اسدی یادآور شد: انتخابات شوراها در سه دوره گذشته سیاسی برگزار شده و اگر به صورت فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شد، امروز قزوین به دستاوردهای بهتری در رشد و شکوفایی می‌رسید.

وی اضافه کرد: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین از افرادی که انتخاب و به مردم معرفی می‌کند امضای میثاق‌نامه‌ای را می‌گیرد تا آنان بعد از رأی آوردن در خدمتگزاری به مردم و توسعه و پیشرفت آبادانی شهر کوتاهی نکنند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با بیان اینکه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت این استان در انتخابات ریاست‌جمهوری به هیچ عنوان دخالت نمی‌کند، اذعان داشت: این شاخه با ایجاد نشاط و شور در بین مردم تلاش می‌کند تا آنان از تخصص و مهارت کاندیداهای شوراها بیشتر اطلاع یابند تا در انتخابات شوراها آگاهانه‌تر شرکت کنند.

وی از شخصیت‌های استانی، گروه‌های سیاسی، تشکل‌های مردم نهاد، قومیت‌ها و افراد مستقلی که با هدف جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراها به شاخه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین کمک می‌کنند، تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول