اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

بهره‌برداری بیش از 1700 واحد مسکونی در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: طی دو روز پیش‌رو یک هزار و 724 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 سال استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری بیش از 1700 واحد مسکونی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تنکابن، عیسی هاشمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه 81 واحدی کاملیا بخش خرم‌آباد در غرب استان بیان داشت: حل مشکل مسکن از جمله دغدغه‌های دولت‌های بعد از انقلاب بوده و در دولت نهم و دهم این تلاش مضاعف شد.

وی افزود: با اجرای طرح مسکن مهر موفق به احداث بیش از 2 میلیون و 500 هزار مسکن شده‌ایم و این امر توفیقی چشمگیر و ستودنی است و امیدواریم با تلاش بیشتری که مدیران و مسئولان ذیربط به خرج خواهند داد تا پایان عمر دولت دهم باقیمانده این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشخصات فنی پروژه 81 واحدی تنکابن که دارای هفت بلوک سه طبقه‌ای است، افزود: طرح مسکن مهر در راستای تامین خانه در کشور بخش مهمی از مشکلات اقشار محروم در زندگی را حل کرده است که همان مسکن بوده و در این پروژه نیز بنابر اظهار مسئولان کمیته امداد 11 واحد به خانواده‌هایی که زیر پوشش این نهاد قرار دارند تعلق دارد.

هاشمی گفت: طی دو روز پیش‌رو یک هزار و 724 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 سال استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند و امیدواریم این روند و تلاش سازنده تداوم یابد زیرا با حل مشکل مسکن بخش مهمی از مسائل در زندگی خانوارها حل می‌شود و این امر به اقتصاد زندگی مردم استان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام/86020/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول