اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بیرجند خبر داد

هوشمندسازی 400 کلاس درس در بیرجند

رئیس اداره آموزش و پرورش از هوشمند‌سازی 400 کلاس درس در بیرجند خبر داد و گفت: سازمان نوسازی مدارس مکلف شده که تمامی کلاس‌ها را با هوشمندسازی تحویل دهد.

هوشمندسازی 400 کلاس درس در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زمانی امروز در نخستین شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: آموزش و پرورش روند رو به رشدی در دو حوزه تعلیم و تربیت به خود گرفته است که برگرفته از سند تحول بنیادی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه در تمام ارکان آموزش و پرورش مهم‌ترین مسئله نیروی انسانی و معلم است، ادامه داد: معلم و نیروی انسانی در تمام مسائل آموزشی اثرگذار است.

هوشمندسازی 400 کلاس درس در بیرجند

رئیس اداره آموزش و پرورش بیرجند از تجهیز 400 کلاس درس هوشمند در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: سازمان نوسازی مدارس مکلف شده که تمامی کلاس‌ها را با هوشمندسازی تحویل دهد.

زمانی با اشاره به نیروی متخصص کارآمد در آموزش و پروش افزود: تغییر در نیروی انسانی و کیفی‌سازی نیروی متخصص در رأس امور است.

وی بهترین معلمان را فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بیرجند عنوان کرد و گفت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در اولویت جذب آموزش و پرورش هستند.

یک نوبتی‌شدن 38 مدرسه در بیرجند

رئیس اداره آموزش و پرورش بیرجند اذعان داشت: تعداد 38 مدرسه ابتدایی یک نوبتی شده‌اند و این بدان معناست که 38 فضای جدید ساخته شده است.

زمانی از راه‌اندازی 26 مدرسه قرآنی در بیرجند خبر داد و خاطر نشان کرد: نماز جماعت در مدارس بیرجند با همکاری 90 روحانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69013/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول