اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه در روز جهانی تئاتر در بوشهر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: بیش از 100 برنامه نمایشی و جنبی به مناسبت روز جهانی تئاتر در استان بوشهر برگزار خواهد شد .

اجرای بیش از 100 برنامه در روز جهانی تئاتر در بوشهر

محمد مظفری امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: به مناسبت اردیبهشت تئاتر ایران و بزرگداشت روز جهانی تئاتر برنامه‎های متنوع نمایشی و جنبی در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‎های بزرگداشت روز جهانی تئاتر و اردیبهشت تئاتر ایران در استان بوشهر از دیروز و با اجرای ایستگاه نقاشی با موضوع تئاتر در دیر آغاز شده است.

مظفری ادامه داد: بر اساس زمانبندی پیش بینی شده قرار است همه شهرستان‎ها و شهرهای استان به ترتیب برنامه‌های خود را به اجرا بگذارند.

وی اجرای نمایش در سراسر استان بوشهر، برگزاری جلسات نمایشنامه‎خوانی را از جمله برنامه‎هایی دانست که قرار است در طول روزهای این جشنواره اجرا شوند.

مظفری همچنین از غبارروبی گلزار شهدای سراسر استان در 12 اردیبهشت و دیدار با خانواده‎های شهید تئاتر توسط هنرمندان ، دیدار هنرمندان تئاتر شهرستان‎ها با فرمانداران و امام جمعه شهرها و بخشداران را از دیگر برنامه‎های اردیبهشت تئاتر استان بوشهر عنوان کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: قرار است با حضور اساتید برجسته تئاتر ایران چند دوره کارگاه آموزش تئاتر دراستان بوشهر برگزار شود که مهم‌ترین آنها در دیر و بوشهر برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین نمایشگاه پوستر، عکس و بروشور و برگزاری همایش مجسمه‎های شنی و ایستگاه نقاشی در سراسر استان را از دیگر برنامه‎های این انجمن در جشن اردیبهشت تئاتر استان بوشهر دانست.

مظفری همچنین از برگزاری برنامه‎های مختلف ورزشی بین هنرمندان تئاتر استان خبر داد و افزود: مسابقات فوتبال در بین هنرمندان تئاتر سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66007/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول