اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل دو اداره کل

ساختار سازمانی معاونت امور زائران استانداری خراسان‎رضوی ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‎رضوی گفت: ساختار سازمانی ذیل این معاونت با تصویب وزارت کشور و معاونت ذی‌ربط در نهاد ریاست جمهوری، ابلاغ شد.

ساختار سازمانی معاونت امور زائران استانداری خراسان‎رضوی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد مهدی اعلایی اظهار کرد: اهمیت مباحث مربوط به زائران امام رضا(ع) در استان خراسان‎رضوی، تاثیر مقوله زیارت و مسائل مربوط به زائران در برنامه‎های بسیاری از دستگاه‎های اجرایی، ضرورت ایجاد نقطه واحدی در ساختار مدیریتی استان برای هماهنگی مسائل مربوط به آنان را ایجاد کرد که این امر با طی فرآیندهای قانونی و با ایجاد معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان‎رضوی تبلور یافت.

وی گفت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور، معاونت هماهنگی امور زائران، در قالب دو اداره کل هماهنگی امور فرهنگی زائران و هماهنگی امور رفاهی زائران و یک اداره جهت هماهنگی امور زائرین غیر ایرانی به فعالیت می‌پردازد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‎رضوی افزود: با ایجاد این ادارات و تکمیل منابع انسانی مورد نیاز، ظرف چند روز آینده، نقش معاونت هماهنگی امور زائران در انجام ماموریت‎های خود، تقویت گردیده، مطالعات لازم انجام و برنامه‏ریزی‎ها در مسیر پیگیری و اجرا قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول