اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌‎رضوی:

همه زائران شهروند مشهد هستند / لزوم برنامه‎ریزی برای خدمت رسانی شایسته

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه جمعیت شهر مشهد به 3 میلیون نفر ساکن در آن محدود نشده و تمام مردم ایران شهروند آن محسوب می‌شوند، بر لزوم برنامه‎ریزی در جهت ارتقای روزافزون خدمت‌رسانی شایسته به نیازهای زائران در طول سال تاکید کرد.

همه زائران شهروند مشهد هستند / لزوم برنامه‎ریزی برای خدمت رسانی شایسته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران استقبال از بهار سال 92، خدمت در استانی که منتسب به حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) است را فرصت مغتنمی برای خدمتگزاران دانست و اظهار کرد: باید از این فرصت نهایت استفاده را در جهت کسب رضای خداوند متعال و بندگان او ببریم.

وی افزود: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) در مشهد، این شهر همواره محل رجوع دل‌های عاشق و کانون توجه محبان اهل‌بیت عصمت و طهارت قرار دارد، به همین جهت خدماتی که در اینجا ارائه می‌شود باید متناسب با جایگاه و شأن خراسان‎رضوی، به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی باشد.

استاندار خراسان‎رضوی با بیان اینکه جمعیت شهر مشهد به 3 میلیون نفر ساکن در آن محدود نشده و تمام مردم ایران شهروند آن محسوب می‎شوند، بر لزوم برنامه‎ریزی در جهت ارتقای روز افزون خدمت‌رسانی شایسته و پاسخگویی به نیازهای منطقی زائران و مجاوران در طول سال تاکید کرد.

وی با اشاره به خدمات مناسب شهرداری در زیبا سازی، نظافت، نصب المان‎های متنوع فرهنگی، گل‌آرایی و آمادگی تمامی حوزه‎های خدمات شهری اعم از حمل و نقل، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر حوزه‎های مربوطه، آن را کاری بدیع و الگویی برای مدیریت شهری توصیف کرد.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر عدم اتکاء شهرداری‎ها به بودجه‎های دولتی بر لزوم برنامه‎ریزی در جهت خود کفایی شهرداری‎ها تاکید و بهترین راه برون رفت از آن و ارتقای شاخصه‎های توسعه شهری را جذب سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی توصیف کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‎های متنوع استان در زمینه‎های توریسم درمانی، مذهبی و گردشگری بر استفاده بهینه از این فرصت‎ها در جهت توسعه اقتصادی و کسب درآمد تاکید کرد.

استاندار خراسان‎رضوی تدوین برنامه‎های توسعه‎ای در قالب مدل‎های جامع و تفضیلی به لحاظ بارگذاری مولفه‏ها و متغیرها با در نظر گرفتن رشد و توسعه متوازن مناطق و نواحی را از جمله فاکتورهای اصلی در ادبیات عمران شهری دانست و گفت: عدم توجه به آن، پدیده حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده شهری را به دنبال داشته است که ساماندهی و ممانعت از گسترش آنها با جدیت دنبال می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آینده نزدیک، خاطرنشان کرد: در این دوره تعداد اعضای شورا در مشهد از 11 نفر فعلی به 25 نفر افزایش می‎یابد و در مجموع 14 هزار نفر عضو اصلی و علی‌البدل در استان به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه می‎یابند.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول