اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست آبادان خبر داد

توزیع 2 هزار لوح فشرده به‌مناسبت روز هوای پاک در آبادان

رئیس اداره محیط زیست آبادان از توزیع 2 هزار لوح فشرده به‌مناسبت روز هوای پاک در این شهرستان خبر داد.

توزیع 2 هزار لوح فشرده به‌مناسبت روز هوای پاک در آبادان

سیداحمد موسوی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از برنامه‌های روز هوای پاک در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با هدف دستیابی به فرهنگ زمین پاک در دبستان شاهد نورا آبادان و با حضور جمعی از مسئولان شهری و همکاری اداره آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

وی افزود: پاکسازی نخاله‌های سطح شهر از برنامه‌های این روز بود که با همکاری سازمان مدیریت پسماند انجام پذیرفته البته در این هفته شاهد تداوم اجرای برنامه‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان خاطرنشان کرد: تقدیر از پارکبانان نمونه شهر آبادان و مراسم گرامیداشت روز زمین پاک با همکاری شهرداری آبادان از برنامه‌های دیگر ما در این روز بوده است.

وی ادامه داد: نصب بنر با مضمون‌ شعارهای زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک در چندین نقطه از شهر را نیز به منظور اطلاع رسانی و کمک به نهادینه کردن فرهنگ زمین پاک با همکاری پتروشیمی و پالایشگاه آبادان را نیز در برنامه کاری خود قرار دادیم.

موسوی‌آزاد همچنین عنوان کرد: هماهنگی با دهیاری‌ها در خصوص برگزاری مراسم پاکسازی روستاها و پاکسازی حاشیه رودخانه بهمنشیر با همکاری شهرداری و پتروشیمی آبادان در این روز از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت روز زمین پاک بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه دیگری که در این روز برای شهروندان تدارک دیده شده است توزیع لوح فشرده حاوی مطالب و سرگرمی‌های زیست محیطی در بین کودکان به تعداد 2 هزار عدد با همکاری شرکت روغن سازی ایرانول خواهد بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان در پایان گفت: توسعه فضای سبز و کاشت نهال در پتروشیمی آبادان و یکی از مناطق شهری، همچنین اطلاع رسانی و اجرای برنامه‌های مختلف از سوی ارگان‌های عضو ستاد زمین پاک از برنامه‌هایی هستند که در این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول