اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران خبر داد

پاکسازی سواحل محمودآباد به مناسبت روز جهانی هوای پاک

مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران گفت: همایش پاکسازی سواحل محمودآباد به مناسبت روز جهانی هوای پاک دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

پاکسازی سواحل محمودآباد به مناسبت روز جهانی هوای پاک

محمد محتاطی مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد از برگزاری همایش عمومی پاکسازی سواحل در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: همچون سال‌های گذشته و همزمان با روز جهانی زمین پاک به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و در سایه مشارکت اداره آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست و مهدهای کودک وابسته به اداره بهزیستی، همایش عمومی پاکسازی سواحل شهرستان محمودآباد دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

محتاطی افزود: شهرستان محمودآباد به موجب بهره‌مندی از 33 کیلومتر نوار ساحلی آزاد همواره در ایام تعطیل اعم از تابستان و ایام تعطیل شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی است که شاهد هستیم که مسافران رفتار خوبی با طبیعت نداشته و سواحل همواره سرشار از زباله است.

مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران هدف از برگزاری این همایش را آموزش و توسعه فرهنگ عمومی و آشنایی شهروندان با حقوق و وظایف شهروندی و همچنین توجه به اصل پنجاهم قانون اساسی کشور که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است، عنوان کرد.

وی گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین شهروندان و نوجوانان و جوانان جامعه تلقین شود و همواره شاهد سواحل و محیط زیست سالم و عاری از هرگونه زباله باشیم.

این مسئول اضافه کرد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش اتخاذ شده و تلاش می‌کنیم با اطلاع‌رسانی به عموم شهروندان از حضور دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان فردا پردازان آینده و بهره‌بردار از محیط زیست در سال‌های آینده بهره‌مند شویم.

محتاطی در پایان خاطرنشان کرد : این همایش در محل دریای 32 واقع در سواحل منطقه دارایی برگزار می‌شود و از عموم شهروندان و علاقمندان به محیط زیست دعوت می‌کنیم تا در این همایش حضور داشته باشند.

انتهای پیام/86013/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول