اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس فدراسیون فوتبال:

جای نماینده خراسان ‎رضوی در لیگ برتر فوتبال کشور خالی است

نایب ‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان استان خراسان ‎رضوی برای حضور تیم‌هایشان در لیگ برتر فوتبال تلاش بیشتری انجام دهند.

جای نماینده خراسان ‎رضوی در لیگ برتر فوتبال کشور خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی آیت‌اللهی صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی نخستین دوره مسابقات فوتبال منطقه‎ای نونهالان آسیا در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎ رضوی اقدامات خوبی در زمینه فراهم کردن امکانات و برگزاری این مسابقات داشته است و امیدوارم این رقابت‌ها موجب رشد و بالندگی فوتبال خراسان شود.

ادامه داد: جایگاه استان خراسان در بین تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور خالی است و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور فوتبال این استان در رقابت‌های لیگ برتر کشور باشیم که این امر نیازمند توجه مسئولان خراسان‎رضوی به تیم‎های فوتبال این استان و شهر مشهد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرائت پیام علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشور، پرداخت.

کفاشیان در پیام خود برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا را زمینه‌ای برای نمایش هنرهای فردی و گروهی دانسته و ادامه می‌دهد: امیدوارم با برگزاری این مسابقات فوتبال کشور در جهت تحقق اهداف اخلاق برتر، آموزش بیشتر و کسب توانایی‌های کامل حرکت کرده و به بهبود روابط بین ملت‌ها و اشاعه صلح کمک کند.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال هدف اصلی برگزاری این رقابت‌ها را تحکیم هرچه بیشتر دوستی بین کشورها عنوان و برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول