اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت دادگستری کرمان:

پزشک قلابی در کرمان دستگیر شد

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: پزشک قلابی که با جعل مهر و اوراق پزشکی با عنوان پزشک متخصص مردم را فریب می‌داد در کرمان دستگیر شد.

پزشک قلابی در کرمان دستگیر شد

علی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یک فردی که با مسائل پزشکی آشنایی داشته با جعل مهر و اوراق پزشکی با عنوان پزشک متخصص اقدام به فریب شهروندان می‌کرد.

وی ادامه داد: متهم مذکور با ظاهری آراسته و فریبنده خود را به عنوان پزشک متخصص قلب و عروق معرفی کرده و با این ترفند که فردی با نفوذ در دستگاه‌های دولتی است، اطمینان قربانیان خود را جلب می‌کرده است.

رئیس حفاظت دادگستری کرمان با اشاره به مراجعه این متهم به چند مسئول و چند نفر از قضات با همین عنوان گفت: بیشتر قربانیان این متهم خانم هستند که در مواردی حتی برای آن‌ها نسخه پزشکی نیز تجویز و در پی ارتباط با آن‌ها و وعده ازدواج از آن‌ها سوء استفاده و کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: این متهم برای سیر تشریفات قانونی تحویل مراجع قضایی استان شده است.

شفیعی با تأکید بر لزوم هوشیاری و دقت نظر مردم در مواجهه با این‌گونه افراد خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند، هرگونه مواجهه با افراد مشکوک و تخلف و تخطی از قانون را از طریق تلفن گویای حفاظت و اطلاعات دادگستری به شماره 2235005 اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان عنوان کرد: این مجموعه ضمن رصد همه موارد ثبت شده در سامانه تلفن گویا رسیدگی به موارد ذکر شده از طریق این سامانه را در اولویت قرار داده و پیگیری آن‌ها را مدنظر دارد.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول