اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری شرور سابق دار در مخفیگاه

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت از دستگیری یک شرور سابقه‌دار خبر داد و گفت: وی به اتهام اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد بازداشت شده است.

دستگیری شرور سابق دار در مخفیگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، خلیل شهبازی صبح امروز با اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده خاورشهر به تشریح جزییات این متهم پرداخت.

سرکلانتر نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از ساکنان خیابان مسجودی در محدوده دولت‌آباد به ماموران کلانتری 167 مبنی بر تخریب چهار دستگاه خودرو سواری توسط یک موتورسوار و فعالیت مجرمانه این متهم سابقه‌دار در محله‌ها، اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: با شناسایی محل‌های جرم‌خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می‌رفت، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم که در یک تعمیرگاهی در خیابان شهرزاد بود، شدند.

شهبازی عنوان کرد: همچنین مشخص شد که متهم به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد چندین مرتبه بازداشت شده است اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری‌های خود می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شب گذشته جمعه سی‌ام فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری 167 دولت‌آباد در یک اقدام غافل‌گیرانه موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرکلانتر نهم افزود: با بازداشت متهم مذکور، همسایه‌ها و اهالی محل به کلانتری 167 دولت‌آباد مراجعه کرده و ضمن تشکر و قدردانی از اقدام پلیس پایتخت در دستگیری متهم، از آزارها و اذیت‌هایی که این فرد برای آنها به وجود آورده بود ،شکایت کردند.

خلیل شهبازی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از محل مذکور، مقدار قابل توجهی مواد مخدر و روانگردان، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، سلاح سرد، و یک موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط شد. 

انتهای پیام/2462/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول