اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند خبر داد

توزیع 22 تن برنج آرژانتینی در شهرستان هیرمند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند گفت: به منظور ارائه خدمات‌دهی بیشتر و رفاه حال شهروندان، 22 تن برنج آرژانتینی بین مردم شهرستان هیرمند توزیع شد.

توزیع 22 تن برنج آرژانتینی در شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، علیرضا شهری‌زاد امروز طی جلسه‌ای در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند اظهار داشت: این اداره به منظور ارائه خدمات‌دهی بیشتر و رفاه شهروندان تلاش دارد تا اقلام مورد نیاز آنان را با قیمت مناسب تهیه و در اختیارشان قرار دهد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار، توزیع اقلام مورد نیاز با قیمت مصوب می‌تواند مشکلات خانواده‌ها را در این زمینه برطرف کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند بیان کرد: 22 تن برنج آرژانتینی توسط این اداره جذب و در محل‌های از پیش تعیین شده با قیمت مصوب در حال توزیع است.

شهری‌زاد در ادامه به کمیته تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم از اهداف اصلی کمیته تنظیم بازار در شهرستان است.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم، اکیپ‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند خاطرنشان کرد: با تشکیل اکیپ‌های بازرسی، بستر خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهرستان فراهم تا مردم از رفاه و آسایش که از انتظارات اصلی همه آحاد جامعه است، بهره‌مند شوند.

شهری‌زاد افزود: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار، کار توزیع این کالای مورد نیاز مردم در آینده نیز استمرار می‌یابد.

انتهای پیام/75002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول