اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برجستگی سپاه در وفاداری به ارزش‌های انقلاب اسلامی است

استاندار بوشهر گفت: برجستگی سپاه در سلحشوری، اقتدار، خلوص معنوی، پایمردی و وفاداری به ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

برجستگی سپاه در وفاداری به ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده که در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای تثبیت شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خداوند، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان جهان و از همین روست که قدرت‌های سلطه‌گر بزرگ در سراسر جهان به دیده خشم به این پدیده الهی می‌نگرند همچنان که انقلاب اسلامی را.

حسنوند افزود: برجستگی سپاه در سلحشوری، اقتدار، خلوص معنوی، پایمردی و وفاداری به ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است و این عناصر ارزشمند همان افتخاراتی است که مجاهدان جلیل‌القدر صدر اسلام و پایه‌گذاران افتخارات تاریخی اسلام به آن متصف بوده‌اند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دوم اردیبهشت ماه سالروز تولد انقلابی سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، نهادی که در نخستین روزهای طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی بر پهن دشت ایران اسلامی تشکیل شد و پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران بود.

حسنوند ادامه داد: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه و ایثار شکل گرفته است، بالنده‌تر و بانشاط‌تر و موفق‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف دفاعی ـ امنیتی ـ علمی و فرهنگی، سازندگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب امید و پشتوانه‌ای محکم برای آرمان های نظام مقدس اسلامی است و قدرت‌های بزرگ همواره از این شجره طیبه رعب و وحشت در دل داشته و این نهاد مقدس را مانع دستیابی به اهداف چپاولگرانه‌ی خود می‌دانند و بر همین اساس بود که امام راحل فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

استاندار اعلام کرد: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس این نهاد مقدس به تمام پاسداران عزیز و آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان، یاد تمامی شهدای گرانقدری که با نثار جان خویش عزت و افتخار را برای این مملکت آفریدند گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول