اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیاد مسکن مازندران اعلام کرد

اهدای 250 سند مالکیت روستایی در محمودآباد

بنیاد مسکن مازندران اعلام کرد: برای 250 واحد مسکن روستایی در روستای سیرجارون محمودآباد به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام خمینی(ره )، سند مالکیت روستایی صادر شد.

اهدای 250 سند مالکیت روستایی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، در ایام دهه حساب 100 حضرت امام(ره) مراسم اهدای صدور سند مالکیت روستایی به 250 واحد مسکن روستایی در روستای سیرجارون از توابع محمودآباد برگزار شد.

فرماندار محمودآباد در این مراسم عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گامی ابدی برداشته و با این تفکر فقر و محرومیت در جامعه و بی‌مسکنی و بدمسکنی را ریشه‌کن کرد.

قربانعلی مشایخ افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدقات جاریه امام راحل(ره) است که همچنان از برکات این هدیه ایشان محرومان و بی‌سرپرستان جامعه و قشر روستائیان زحمتکش بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد نیز درباره صدور اسناد مالکیت روستائی گفت:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد تاکنون توانسته است با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در برنامه‌های دوم تا پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی به 12 هزار و 760 فقره سند مالکیت روستایی برای 39 روستای شهرستان اسناد مالکیت روستایی صادر کند.

کوروش رمضان‌تبار اظهار داشت: سعی داریم تا با تمام توان یار و همراه مردم روستاها بوده و برای عمران و آبادانی روستایی گام‌های موثر و اساسی برداریم.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول