اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران خبر داد

رشد 38 درصدی صدور سند مالکیت در مازندران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه صدور سند مالکیت در مازندران در سال 91 نسبت به سال 90 از رشد 38 درصدی برخوردار بوده است، گفت: تاکنون بیش از 180 هزار فقره سند مالکیت در مازندران صادر شد.

رشد 38 درصدی صدور سند مالکیت در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، ولی عبدی‌کمیشانی درباره وضعیت صدور سند در مازندران اظهار داشت: در سال گذشته 111 هزار و 158 برگ سند مالکیت در استان مازندران صادر شد.

وی با اعلام اینکه صدور سند مالکیت در مازندران در سال 91 نسبت به سال 90 از رشد 38 درصدی برخوردار بود، تصریح کرد: تاکنون بیش از 180 هزار فقره سند مالکیت در مازندران صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران درباره جزئیات اسناد صادر شده گفت: 180 هزار فقره سند تک برگی صادر شده تک برگی بود که به مرور زمان باید همه اسناد دفترچه‌ای به کاداستری تبدیل شود.

این مسئول با اعلام اینکه از زمان شروع ثبت‌نام تاکنون بیش از 58 هزار نفر برای دریافت مالکیت سند رسمی در سامانه الکترونیکی سازمان ثبت اسناد ثبت نام کردند، گفت: بیشترین تعداد ثبت نام‌ها برای درخواست سند مالکیت مربوط به شهرستان قائمشهر بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران در ادامه تعداد ازدواج‌های ثبت شده در سال 91 در مازندران را 30 هزار و 794 مورد اعلام کرد و گفت: 6هزار و 548 مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان ثبت شد.

وی تعداد ثبت و تاسیس شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری و تعاونی‌ها را در سال 1391 در مازندران 3هزار و 471 مورد اعلام کرد.

عبدی‌کمیشانی در پایان درآمد حاصله ثبت اسناد و املاک مازندران در سال 1391 را بیش از 241 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ثبت اسناد مازندران از لحاظ درآمد دومین دستگاه درآمدزای مازندران بوده است.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول