اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

بیش از 18 هزار فقره سند مالکیت در چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 91 در مجموع 18 هزار و 950 فقره سند مالکیت صادر شده است.

بیش از 18 هزار فقره سند مالکیت در چهارمحال و بختیاری صادر شد

محمدحسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سال 91 در مجموع 18 هزار و 950 فقره سند مالکیت صادر شده است.

وی افزود: با استقرار سامانه استعلام و پاسخ به استعلامات به صورت الکترونیکی در ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی، افزون بر 35 هزار و 763 پاسخ استعلام و اعلام وضعیت املاک ثبت شده است.

بهادر ادامه داد: در جریان ثبت اسناد از این تعداد 33 هزار و 63 فقره مربوط به املاک ثبت شده است که 2 هزار و 700 فقره مربوط به املاک جاری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع استعلامات مربوط به املاک ثبت شده تعداد 25 هزار و 740 فقره به صورت مکانیزه و مابقی استعلامات به صورت سنتی انجام شده است.

وی با اشاره به صدور 436 فقره بازداشت ملک به صورت سنتی، گفت: در این مدت تعداد 3 هزار و 890 فقره به صورت مکانیزه انجام گرفته است.

بهادر از بازرسی بیش از 167 هزار سند تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان خبر داد و گفت: این تعداد سند تنظیمی در 110 دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان بازرسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع شکایات واصله از واحدهای ثبتی در این دوره سه مورد و مجموع شکایات واصله از نحوه عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق 13 مورد بوده که کاهش 31 درصدی نسبت به سال 90 داشته است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول