اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت اسناد جیرفت خبر داد

صدور 3800 سند مالکیت در جیرفت و عنبرآباد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: طی سال گذشته 3 هزار و 892 فقره سند مالکیت در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد صادر شده است.

صدور 3800 سند مالکیت در جیرفت و عنبرآباد

جواد فاریابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: طی 11 ماهه سال گذشته، 3 هزار و 892 فقره سند مالکیت در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد صادر شده است.

وی تعداد شرکت‌های ثبت شده طی این مدت در این دو شهرستان را 216 فقره دانست و افزود: 11 میلیارد و 294 میلیون و 587 هزار ریال میزان درآمد وصولی و واریزی به خزانه در 11 ماه سال گذشته است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت تصریح کرد: همچنین وصولی بانک‌ها به دلیل طلب معوقه در مدت مذکور 6 میلیارد و 832 میلیون و 585 هزار ریال است.

وی ابراز داشت: همچنین در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید مسکن 90 سند مالکیت روستای اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت با همکاری اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان صادر شده است.

فاریابی عنوان کرد: با توجه به ابلاغ قانون تعیین تکلیف اراضی، باغ‌ها و منازل فاقد سند تاکنون 4 هزار تقاضا واصل شده و تعداد 100 فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول