اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مردم در انتخابات از طایفه‌گرایی پرهیز کنند

امام جمعه پلدختر گفت: مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از طایفه‎گرایی پرهیز و تفکرات قومی و تعصبات قبیله‎ای و فامیلی را کنار بگذارند.

مردم در انتخابات از طایفه‌گرایی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در نشست با هیئت‎های اجرایی و نظارت چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پلدختر گفت: ملاک عمل برای انتخاب باید تعهد، توانایی و تخصص برای حل مشکلات شهر و روستا باشد و کاندیداهای شوراهای شهر و روستا باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده تا در شهرستان زمینه تنش به وجود نیاید.

وی انتخابات را صحنه حماسه‌آفرینی مردم ایران اسلامی دانست و گفت: افرادی که توانایی لازم برای حضور در انتخابات را دارند و احساس تکلیف کرده و ورود پیدا می‌کنند، باید رضایت الهی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه پلدختر برگزاری انتخاباتی سالم را از افتخارات نظام اسلامی دانست و افزود: انتخابات دشمن شکن باعث سربلندی نظام می‌شود و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نشانگر وحدت و انسجام مردم در سال حماسه سیاسی و مطالبات رهبری است.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: مردم این بار با حضور حداکثری در صحنه برگ زرینی در تاریخ به ثبت می‎رسانند و پایبندی خود را به نظام اسلامی نشان می‎دهند.

وی با اشاره به این که تمام تلاش‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‎تر انتخابات باید به کار گرفته شود، گفت: ملت آگاه و هوشیار امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات شهرستان اضافه می‌کنند که این حضور حماسه ساز عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته نمایان می‌کند و مشت محکمی به دهن یاوه‌گویان است.

امام جمعه پلدختر از مردم و دلدادگان نظام خواست با حضور همیشگی در صحنه و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به فرمان ولایت فقیه لبیک گویند، زیرا این حضور پر شور و حماسی مایه یأس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب و عزت روزافزون ملت فهیم ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام لروند با بیان اینکه چشم دشمنان و قسم‌ خوردگان نظام اسلامی به این انتخابات دوخته شده است، افزود: باید عزم همه مسئولان در تحقق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم باشد و نباید اجازه داد توطئه دشمنان تحقق یابد زیرا شرکت پرشور مردم در انتخابات تیری بر قلب استکبار جهانی است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک‌بار دیگر صحنه حماسه‌آفرینی مردم فهیم ایران اسلامی است، گفت: 24 خرداد، روز تجدید میثاق مردم با آرمان‎های انقلاب اسلامی و بار دیگر مهر تأییدی بر قانون اساسی این کشور است.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول