اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی در مسیر انتخابات آماده خدمات‌رسانی باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در مسیر برگزاری انتخابات تاکید کرد.

دستگاه‌های اجرایی در مسیر انتخابات آماده خدمات‌رسانی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در دومین جلسه ستاد انتخابات استان قم، با اشاره به ضرورت بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های استان برای برگزاری پرشور انتخابات اظهار داشت: ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در ایام انتخابات در خدمت مجموعه ستادی استان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دستگاه‌ها در ایام منتهی به انتخابات از ایجاد چالش و مشکل در استان جلوگیری کنند و همت همه دستگاه‌ها برگزاری باشکوه انتخابات باشد.

وی به روند اطلاع‌رسانی در خصوص طی روند ثبت‌نام کاندیداها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون هیچگونه خللی در روند ثبت‌نام نامزدهای شورای شهرها و روستاها رخ نداده و روند ثبت اسامی در سامانه انتخابات باید سرعت بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ثبت‌نام بیش از 500 نفر در انتخابات شوراهای استان خاطرنشان کرد: نامزدها به تذکرات و نکات قوانین انتخابات دقت لازم را داشته و از تبلیغات پیش از موعد پرهیز کنند.

وی ضرورت هوشیاری رسانه‌ها و مطبوعات استان در راستای جلوگیری از سوء استفاده از ظرفیت تبلیغاتی آن‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: فضای رسانه‌ای استان قبل از زمان تبلیغات در اختیار نامزدها قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در بخش دیگری از سخنان خود لزوم آموزش و سازماندهی نیروهای دخیل در امر برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: تدابیر لازم برای تامین روند لازم برای برگزاری سالم انتخابات اندیشیده شده است.

انتهای ‌پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول