اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی مطرح کرد

نام‌نویسی بیش از 4 هزار نفر برای انتخابات شورای شهر خراسان‌شمالی

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی آمار ثبت نام کنندگان برای چهارمین انتخابات شهر و روستا در این استان را 4 هزار و 251 نفر عنوان کرد.

نام‌نویسی بیش از 4 هزار نفر برای انتخابات شورای شهر خراسان‌شمالی

ابوالحسن وحیدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از بجنورد با بیان اینکه این تعداد از کاندیداها طی مهلت قانونی اقدام به ثبت‌نام برای انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا نمودند، اظهار کرد: با توجه اینکه اطلاعات ثبت نام کنندگان به تدریج در سامانه مرتبط قرار می‌گیرد احتمال افرایش تا حدود 5 هزار نفر هم می‌رود.

وی با بیان اینکه آمار قطعی ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شورا تا ظهر امروز مشخص شود، تصریح کرد: افراد داوطلب شرکت در انتخابات پیش روی شورای شهر و روستا با حضور در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و همچنین دفاتر پیشخوان و دفاتر آی سی‌اتی روستایی اقدام به نام‌نویسی کردند.

به گزارش فارس شورای اسلامی بجنورد در دور چهارم دارای 13 عضو، شیروان و اسفراین 9 عضو، آشخانه با هفت عضو و سایر شهرهای استان نیز هر کدام دارای پنج عضو خواهند بود.

خراسان شمالی دارای هشت شهرستان، 19 بخش، 18 شهر با جمعیت بالغ بر 867 هزار نفر است. 52 درصد جمعیت استان در مناطق شهری و 48 درصد در مناطق روستایی و عشایری هستند.

چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه امسال همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول