اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

جشنواره «یاس بهشت» در حرم هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود

عضو کمیته فرهنگی آستان هلال بن علی(ع) از برگزاری جشنواره «یاس بهشت» هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در این آستان مقدس خبر داد.

جشنواره «یاس بهشت» در حرم هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آستان هلال بن علی(ع)، محمد اصغری اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش کتابخوانی ویژه بزرگسالان، مسابقه روزنامه دیواری ویژه دانش‌آموزان و نام‌نویسی اسامی و القاب حضرت زهرا (س) با همکاری مشترک هیئت‌های فاطمیه، انصار فاطمیه و محبان فاطمیه کاشان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مسابقه کتابخوانی، علاقه‌مندان باید با تهیه کتاب «زندگی موفق» تألیف عباس رحیمی از دفتر خدام افتخاری در این بخش نام‌نویسی کنند.

عضو کمیته فرهنگی حرم هلال بن علی(ع) تصریح کرد: در بخش مسابقه روزنامه دیواری ویژه دانش‌آموزان، علاقه‌مندان می‌توانند احساسات و خلاقیت‌های خود را در قالب پوستر، روزنامه دیواری و یا هر نوع نوشته‌ای به نمایش بگذارند.

اصغری افزود: متقاضیان شرکت در این بخش باید فرم‌های ویژه شرکت در مسابقه را از دفتر امور خدام افتخاری آستان مقدس تحویل گرفته و در این بخش از جشنواره ثبت نام کنند.

وی قرعه‌کشی اسامی و القاب حضرت زهرا (س) را از دیگر برنامه‌های این جشنواره ذکر کرد و گفت: کسانی که نامشان مزین به یکی از اسامی یا القاب حضرت زهرا (س) است می‌توانند با نام‌نویسی در دفتر خدام افتخاری آستان مقدس در قرعه‌کشی این بخش شرکت کنند.

اصغری، مهلت شرکت در هر یک از بخش‌های این جشنواره را دهم اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: مراسم قرعه‌کشی این جشنواره پس از بررسی آثار هیئت داوران در شب میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: اسامی برگزیدگان هر بخش در پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) قابل مشاهده است.

به گفته وی، پنج کمک هزینه سفر عمره مفرده، 14 کمک هزینه عتبات عالیات، هشت سفر مشهد مقدس، 55 پلاک طلا، لوازم خانگی و جوایز ارزنده دیگر از جمله جوایز این جشنواره است.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و پنج کیلومتری کاشان واقع شده است. 

انتهای پیام/2406/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول