اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌کند

باقری‌لنکرانی، کواکبیان، کوثری و احمدی‎نژاد هفته آینده در مشهد

مسئول بسیج دانشگاه آزاد مشهد با بیان اینکه وظیفه ما آگاه‌سازی و تبیین مواضع و گفتمان انقلاب در صحنه انتخابات است، گفت: هفته آینده دانشگاه آزاد مشهد میزبان افرادی چون باقری لنکرانی، کواکبیان، کوثری و هم چنین داود احمدی‎نژاد است.

باقری‌لنکرانی، کواکبیان، کوثری و احمدی‎نژاد هفته آینده در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کاظم ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری حماسه ساز باشیم.

وی افزود: حضور پرشور و حداکثری تشکل‌ها و دانشجویان در عرصه انتخابات با همان شاکله منطقی و در چارچوب نظام مقدس اسلامی است.

ناصری با بیان اینکه محور موضوعات کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به حساسیت شرایط، انتخابات است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های کرسی‌های آزاد اندیشی در قالب قرارگاه اندیشه، در یک ماه باقیمانده به انتخابات از کاندیداها و شخصیت‌های برجسته در این حوزه دعوت به‌عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت دانشگاه آزاد واحد مشهد این است که در سال 91 فضای انتخاباتی در دانشگاه شکل نگرفت و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری ورود زود هنگام در عرصه انتخابات نداشتیم.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به تشکیل کارگروه اجرایی گفتمان و رهبری گفت: یکی از اقدامات خوب و شایسته بسیج دانشگاه آزاد مشهد در عرصه انتخابات، تشکیل کارگروه گفتمان و رهبری برای تبیین منویات مقام معظم رهبری در صحنه فعالیت‌های انتخاباتی است.

ناصری یادآور شد: همچنین در ذیل این کارگروه، کمیته محتوایی به تطبیق صحبت‌ها در صحنه انتخابات با فرمایشات مقام معظم رهبری می‌پردازد تا به این وسیله شاهد انتخابی دقیق و روی کار آمدن رئیس جمهور اصلح باشیم.

وی از دو بعد مهم انتخابات یاد کرد و افزود: انتخاب فرد اصلح و رشد جامعه دو بعد مهم انتخابات بوده که متاسفانه امروز بعد رشد جامعه مغفول مانده است.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: با توجه به تقارن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید اقدامات ویژه‎ای را اتخاذ کنیم تا اهمیت انتخابات شورای شهر تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد.

وی اذعان داشت: وظیفه ما آگاه‌سازی و تبیین مواضع و گفتمان انقلاب در صحنه انتخابات است؛ کاندیداتورهای حاضر در عرصه انتخابات که ادعای ولایی بودن می‌کنند، باید سند ارائه دهند.

ناصری اظهار داشت: هفته آینده دانشگاه آزاد مشهد میزبان افرادی چون باقری لنکرانی، کواکبیان، کوثری و هم چنین داود احمدی‎نژاد است.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول