اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران:

مازندران مجری نخستین جشنواره شعرخوانی رضوی کشور شد

مدیر کانون پرورش فکری مازندران گفت: مازندران مجری برگزاری نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی ویژه کودک و نوجوان در کشور شد.

مازندران مجری نخستین جشنواره شعرخوانی رضوی کشور شد

قاسم عزیززاده گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این کانون پس از برگزاری سه دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در چهارمین دور برگزاری جشنواره‌های رضوی خود، مجری برگزاری نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی ویژه کودک و نوجوان در کشور شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که توسط کانون پرورش فکری مازندران در استان مازندران برگزار خواهد شد.

گرجی خاطرنشان کرد: بر این اساس، فراخوان این جشنواره تهیه و تدوین شده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی kpf-mazandaran.ir و moshaere-razavi.blogfa.com اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: بنا بر اعلام این کانون، دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی مستقر در کانون پرورش فکری مازندران برای ایجاد منبع و راهنمایی علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره یک‌هزار و 115 بیت از اشعار مرتبت با امام رضا(ع) را جمع‌آوری و به صورت الفبایی دسته‌بندی کرده که در سایت مورد نظر قابل مشاهده است.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران، هدف از این جشنواره را ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن شعر، فراهم‌سازی فضای خلاق در حوزه شعر و مشاعره، شناسایی منابع مناسب در حوزه مشاعره و شعرخوانی برای کودکان ونوجوانان به ویژه شناسایی اشعار و آثار فاخر با مفاهیم رضوی عنوان کرد.

دبیر جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی از دیگر اهداف این جشنواره را، شناسایی و تشویق اعضای مستعد ادبی در زمینه شعرخوانی و مشاعره رضوی، ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و دانش‌افزایی و گسترش فعالیت‌های شعرخوانی عنوان کرد.

 عزیززاده گرجی ابراز امیدواری کرد همانند سه دوره برگزاری جشنواره موفق بین‌المللی قصه‌گویی رضوی و توفیقات حاصله در این باره در این دوره از جشنواره نیز شاهد موفقیت‌های دیگری باشیم.

انتهای‌ پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول