اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و به مناسبت هفته زمین پاک

جشن زمین پاک در مدارس گچساران برگزار شد

با حضور مسئولان ادارات و نهادهای گچساران، جشن هفته زمین پاک در مدارس این شهرستان و به طور نمادین در مدرسه دخترانه فرهنگیان آسیه برگزار شد.

جشن زمین پاک در مدارس گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و همزمان با آغازین روز از هفته زمین پاک، جشنی با حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این شهرستان در مدرسه دخترانه فرهنگیان آسیه برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: اهمیت حفظ محیط زیست و کوشش در راستای برطرف کردن آلایندگی‌ها و تبیین اهداف نامگذاری هفته زمین پاک توجه هر چه بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.

عبدال دیانتی‌نسب بیان کرد: آلودگی زمیـن یکـی از مسائل عمده محیط زیست و دغدغه عمده‌ای برای دست‌اندرکاران محیط زیست است.

وی با اشاره به این‌که هفته زمین پاک از دوم تا هشتم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه مسئولان و مردم با مشارکت در پاک نگه داشتن محیط محل کار و زندگی خود، نقش مؤثری در تحقق این امر خواهند داشت.

دیانتی‌نسب افزود: امسال هفته زمین پاک با شعار « آب پاک، خاک پاک، انسان سالم» نامگذاری شده و برنامه‌های متنوع زیست محیطی در این هفته اجرایی می‌شود.

وی برگزاری جشن در مدارس، نصب بنر در میادین شهری، توزیع بروشورهای تبلیغاتی در زمینه زمین پاک، پاکسازی منطقه گردشگری دیل را از جمله برنامه‌های اداره محیط زیست گچساران در هفته زمین پاک برشمرد.

آموزش کودکان از اولویت‌های حفاظت محیط زیست است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران تقدیر از فعالان حافظ آب و خاک و بازدید از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

دیانتی‌نسب ارتقای فرهنگ عمومی و مشارکت همگانی در راستای حفظ محیط زیست را از جمله مهم‌ترین اهداف این هفته عنوان و بر تبیین هر چه بیشتر این اهداف تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن در نخستین روز از هفته زمین پاک در مدارس گچساران گفت: با توجه به آغاز هفته زمین پاک از دوم اردیبهشت و با توجه به این‌که آموزش کودکان از اولویت‌های حفاظت محیط زیست است، این جشن‌ها و مراسمات در مدارس گچساران برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

انتهای پیام/82014/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول