اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

توزیع کیسه‌های بازیافتی جایگزین نایلون‌های پلاستیکی

شهرداری منطقه 20 به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک از توزیع کیسه‌های بازیافتی جایگزین نایلون‌های پلاستیکی در مراکز خرید و تجاری این منطقه خبر داد.

توزیع کیسه‌های بازیافتی جایگزین نایلون‌های پلاستیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کریم گرامی امروز در جمع خبرنگاران اجرای ویژه برنامه‌های روز زمین پاک را به منظور ایجاد حساسیت نسبت به حفظ محیط زیست در سطوح مختلف جامعه برشمرد و گفت: به منظور جلب مشارکت دانش‌آموزان و نهادینه کردن فرهنگ نگهداشت محیط زیست بخش عمده‌ای از ویژه برنامه‌های روز زمین پاک با محوریت آموزش‌های چهره به چهره در سراهای محله، مدارس، مهدهای کودک و ... همزمان با این روز انجام می‌شود.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 20 تهران به استقرار کودکانی با لباس‌های منقش به شعارهای زیست محیطی در فروشگاه‌های شهروند و رفاه منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع کیسه‌های بازیافتی جایگزین نایلون‌های پلاستیکی توسط کودکان آموزش دیده به شهروندان از اقداماتی است که به منظور ترویج فرهنگ استفاده از مواد تجدید پذیر در مراکز خرید و تجاری این منطقه انجام می‌شود.

وی پاکسازی نمادین بوستان‌های شهری توسط دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات این روز برشمرد و افزود: همایش پیاده‌روی کودکان با حضور 200 نفر از افرادی که در کارگاه‌های آموزشی شرکت داشته‌اند با به همراه داشتن شعارهای مرتبط با روز زمین پاک و سردادن شعارهای زیست محیطی در بوستان ماهور از دیگر برنامه‌های این روز است.                                                           

انتهای پیام/2462/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول