اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته زمین پاک

فعالان حافظ آب و خاک در همدان تقدیر می‌شوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه « آب پاک، خاک پاک، انسان پاک» شعار هفته زمین پاک است، گفت: از فعالان حافظ آب و خاک تقدیر می‌شود.

فعالان حافظ آب و خاک در همدان تقدیر می‌شوند

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز زمین پاک اظهار کرد: زمین پاک و پاکی کره خاکی که در آن زیست می‌کنیم اهمیت بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه تمام موجودات حق استفاده از منابع پاکیزه را دارند، افزود: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب بر همه ما فرض است که در راستای اجرای فرمایشات معظم‌له نهایت تلاش خود را به کار ببریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان بیان داشت: شعار هفته زمین پاک « آب پاک، خاک پاک، انسان پاک» است که تمام افراد به ویژه مجموعه محیط زیست باید با هماهنگی لازم و تلاش مضاعف در راستای عملی کردن شعار امسال اقدام کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست خبری در مورد هفته زمین پاک و برگزاری مسابقات زیست محیطی در سطح کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

محمدپور تصریح کرد:‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیست‌محیطی، بازدید از صنایع آلاینده آب و خاک و برگزاری تورهای علمی و تفرجی از مناطق تحت مدیریت استان از دیگر برنامه‌های ما در هفته زمین پاک به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت:‌ از دیگر برنامه‌های این هفته بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل، تقدیر از فعالان حافظ آب و خاک و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با صاحبان صنایع به منظور جلوگیری از فعالیت‌های آلاینده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با اشاره به پاک‌سازی کوهستان‌ها، معابر عمومی و... با حضور آحاد جامعه عنوان کرد:‌ هماهنگی‌های لازم با ستاد ائمه جمعه و جماعات در مورد ارائه مطالب محیط زیستی در خطبه‌های نماز جمعه توسط ائمه جمعه نیز صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در مدارس سطح استان نیز مراسم نمادینی اجرا می‌شود و امید است مردم فهیم استان نیز ما را در داشتن زمینی پاک یاری کنند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول